فرماندار ابرکوه


روز قدس از ابتکارات و انگیزه های ارزشمند امام امت است


ابرکوه سرپرستی یزد فردا :فرماندار ابرکوه در گفتگوئی، نشان دادن مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت رزیم غاصب اسرائیل را، یکی از ابتکارات و انگیزه های ارزشمند امام امت، در معرفی این روز به نام روز قدس برشمرد که همگرائی ملل مسلمان، در مقابله با این پدیده شوم را به دنبال داشته است.


وی اعلام روزی به نام روز قدس را از جمله اهرمهای فشاری دانست که می تواند بر علیه مطامع رژیم اشغالگر قدس استفاده شود واین مسئله می تواند به عاملی جهت از بین بردن مشروعیت این رژیم، در دنیا تبدیل شود.

عادل فراموش نشدن آرمان مردم فلسطین در اذهان جهانیان را نیز یکی از علل نامگذاری کرده این روز به نام روز قدس بر شمرد که علاوه بر آن، تأثیرات و نا امنی های بسیاری را، نیز در داخل مرزهای رژیم صهیونیستی، در طی این سال ها به دنبال داشته است.


به گفته فرماندار ابرکوه یکی از اثرات قابل توجه روز قدس ، خارج کردن مسئله فلسطین از بعد ملی و تبدیل آن به بعد جهانی و اسلامی است که توطئه های رزیم صهیونیستی را که قصد داشت این مسئله را یک مسئله قومی و نژادی بین اعراب و اسرائیل جلوه دهد نقش بر آب کرد.


عادل خنثی کردن توطئه غرب و رژیم صهیونیستی، زیرسوال بردن دولتهای مرتجع و غربگرای جهان اسلام و بالابردن تب اسلامخواهی در بین امت اسلام را از جمله دیگر دستاوردهای روز جهانی قدس برشمرد.

عادل همچنین مطرح شدن نام ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام و مهیاکردن پذیرش ایده جمهوری اسلامی در جهان اسلام را، نیز از تأثیرات نامگذاری روزی به نام قدس از طرف امام راحل دانست.

عادل با یادآوری این مسئله که روز قدس روز جدائی حق و باطل است از تمامی مردم خواست با حضور پرشور خود در راهپیمائی این روز،خط بطلانی بر اندیشه های رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم غاصب بکشند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا